Recenze (299)
Plivu na tvůj hrob (1978)
Komicky a zároveň trapnučké porníčko resp. krvavejší eroťáčik, ktorý je po filmovej stránke tak sprasený až z toho vlastne vznikol "kult"? Jedna * vzhľadom na rok výroby...
Terminator Salvation (2009)
Ak by tento film, bol jedným z dielov seriálu, nepoviem ani mäkké F. Pán Cameron musí priasť blahom, za prebratie štafety a ja pradiem s ním...
Projekt LAZAR (2008)
Prvá vec čo ma vytáča je, že dnes má niekto odvahu ísť do projektu s jednostranným scenárom... Za druhé, že potom čo sa mu táto srágora zrodí v lebke ide pitschus zháňať peniaze... Za tretie, zoženie prachy kurwa do peetche kto s IQ nad 80 môže podporiť takýto projekt???...
Velká ryba (2003)
Veľká ryba je ako kamión, ktorému došiel benzín. Nehýbe sa z miesta stojí a nudí ... dynamika 0%!!! Je vizuálne pekne vyčačkaný, ale to je žiaľ všetko čo moje oko postrehlo...
Ať vejde ten pravý (2008)
Film má slušnú atmosféru, ktorú však degraduje brutálna naivita vedľajších postáv (žeby scenár?) resp. všetkých dospelých hercov, nad ktorými vyzreli kindery... Oscar a Eli (ktorí mali najviac priestoru vo filme) boli miestami tak prapodivne zvláštne orežírovaní, že som mal pocit akoby sa ich hlavičky nachádzali v ľahkej retardácií... Nebyť naivity a mentalizmu snímka by odo mňa dostal spokojné ***.
Solaris (2002)
Ani si nespomínam, že som niekedy videl tak precízne narábanie s minimom na dosiahnutie takmer maxima! Veľmi pozorná kamera k emóciam a citu človeka, zmyslu bytia a lásky, ktorá nás napĺňa a ničí. Soderberg je veľmi rozvážny, nikam sa neponáhľa a omotáva si vás povlakom Solarisu. Film so mnou pracoval na zvláštnej emočnej hladine, ktorú ani nedokážem popísať. Snímka je jedna s tých, ktorá vás núti prežívať príbeh akoby ste tam boli sami...
Eksperimenty po oživljeniju organizma (1940)
Omg toto bolo v 1940??? Je môj sused cyborg ?...
Růžový panter (2006)
Klišoidná sratchkoidnosť... Jedna * za tanečnú kreáciu S.Martina a J. Rena, go go go boys!!!
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Pri nabiehajúcich titulkoch sa neviem vynadívať. Ďalšie čo snímke nemôžem odoprieť je pozorná kamera ku krajine, čo ma až prekvapilo, že v komiksovke si dal niekto záležať na krásnych exteriéroch. Problém s filmom u mňa nastáva s hlavnou postavou. Hugh má problém vyzrieť na Lieva, čo mne citeľne vadilo a neviem posúdiť, či je chyba v Gavinovy, alebo Hugh na to nestačil. Liev si ma získal, otupil Wolvímu drápky a odpálil ho svojou charizmou. Miestami som mal pocit, že sledujem X men Origins : Sabretooth...
Ztracený ostrov (2009)
Mozgovo obmedzený ľudia by nemali tvoriť... Je to tak lákavé ako prespievať "piesne" od Maduaru... Forgotten Ones bude forgotnutý a poriadne... Welcome in oblivion!!!