Recenze (318)
Gangs of London (2020) (seriál)
Krása a zjevení v dnešní nemastné neslané hyperkorektní tvorbě a generických nud od druhdy inovativního netflixu. PS: abych to upřesnil i přes slabší finální dva díly by tomu samostatnej 5. díl zajistil 6 hvězdiček z 5ti
Moonwalkers (2015)
Velká stylovka tohohle roku
Ash vs Evil Dead (2015) (seriál)
Fullhouse! Po dokoukané první sérii naprosté guilty pleasure
Převrat (2015)
Hodně dobrej adrenalinovej run, kterej Vás chytne a nepustí
Grizzly zabiják (2015)
Kvalitní akční, nijak horrorově situované, snad kromě vizity dvou nelicencovaných dřevorubců krátce po úvodu, což ovšem není výtka, jen konstatování. Herci ok, příběh ok, atmoška ok, kdyby tohle byl lepší standard filmové tvorby, mohli bysme si chrochtat blahem.
Mr. Robot (2015) (seriál)
Ja si nemuzu pomoct, ale i kdyz me erudovany koment kolegy Verbala rozsekal (to ve vsi ucte a co to je "kokotinu" s tou cenzurou, jsem neco prosvih?) smichy a v leccem vcetne toho valeni bulv ma pravdu, ja jsem zasazen. Bylo to kurva dobry a od chvile, kdy jsem zaslechl instrumentalni pixies a udelal louzicku neni co resit.
Temný případ (2014) (seriál)
skvost
Sherlock (2010) (seriál)
COŽE??? Já tohle nehodnotil? No ať se na mne nikdo nezlobí, ale už kvůli 2x01 a Té Neskutečné Femme Fatale musím jít na 5!
Domek z karet (2013) (seriál)
Musím říci, že první série mne neskutečně navnadila a druhá mě doslova rozsekala některými momenty. Ale bohužel, nemohu si pomoci, třetí série ztrácí. Nikterak markantně a z posledního dílu mi nebylo fajn od žaludku, což při tomhle typu seriálu značí filmařské mistrovství. Ale i tak musím zůstat zatím na čtyřech hvězdičkách. Resp. po třetí sérii jít o jednu dolu než jsem plánoval. Ale stále je to skvost. Hnusný, mechanicky vycizelovaný a prakticky antihumanistický, ale skvost.
A.I. Umělá inteligence (2001)
Nečekaně zvláštní a krásné