Recenze (539)
Coco Chanel & Igor Stravinsky (2009)
Oproti Audrey Tautou zde byla velmi nepříjemná představitelka Coco Chanel. Krásné titulky, ale jinak mi tento film nic nedal.
Thor (2011)
Ze začátku mi vadila výprava a kostýmy, ale za chvilku jsem si zvykl. Příjemná podívaná a pěkná pohádka.
Zkus mě rozesmát (2011)
První polovina dobrá, po odjezdu na Hawaii se střídají světlé okamžiky s tmavými. Zcela na odstřel byla postava Eddieho. Ta mi vadila hodně a opravdu jsem se ani jednou při jeho výstupu nezasmál, jinak během filmu ano. Nicole mi tam také nějak moc neseděla.
Smrtonosná past 2 (1990)
IMDb 70%
Topaz (1969)
Těžko uvěřit, že tohle natočil Hitchcock.
Zabíjení (1956)
Konec s tím kufrem mě hodně zklamal. 3,7*
Spolubydlící (2011)
Asi mě to i celkem mile překvapilo. Nebyl to horor, kde někdo rádoby leká v masce, ale šlo o průměrný thriller s duševně vyšinutou holkou.
Proposition (2005)
* navíc za krásné obrazové kompozice.
Mlha (2007)
Strašně mi štvala postava Marcii Gay Harden a být tam s nima, umlčel bych jí po 15ti minutách. Bát jsem se moc nebál, trochu jsem se nudil,ale za ten konec dávám 3* s odřenýma zádama, protože to naštěstí neskončilo hloupým happy-endem.
Dům z písku a mlhy (2003)
To byla pořádná nálož. Skvěle zahrané postavy, hluboký, intenzivní zážitek.