Recenze (66)
Ong-bak (2003)
no tak pre mna jednoznacna zalezitost, vyborne bojove scenky a mne uz len to staci na 5*, k tomu ani pribeh nebol zly, ten bol viacmenej primitivny ale tak to uz v bojovych filmoch byva, celkovy dojem je vsak uzasny
Dagon (2001)
ja neviem, ale mne sa to celkom pacilo, taka zaujimava kravinka, 3.5*
Miluj bližního svého (1999)
kebyze mam film hodnotit objektivne tak mu dam 3-4*, ale za ten zaporny koniec mi to inak neda, ked som ten film dopozeral mal som vyrazeny dych a neveril som, ze toto natocili Amici
Tři oříšky pro Popelku (1973)
4 hviezdicky a aj to len kvoli Kajovej pesnicke, ktora sa mi uz v hlave zavrtala ako nejaka vianocna koleda
Císařův pekař - Pekařův císař (1951)
jeden z lepsich ceskoslovenskych filmov, avsak napriek tomu ma to neoslovilo a ani osobne nie som fanusikom tuzemskych filmov az na par vynimiek
Obchodník se smrtí (2005)
pekny film o tom ako to vo svete obchodu so zbranami chodi, ako sa cca ta banda hajzlikov vypracovala a o tom, ze sa uz s tym nikdy nikdy neda skoncovat, 4,5*
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
zaujimavy napad, ktory ma drzal neustale pred obrazovkou i napriek tej jednej miestnosti kde sa to odohravalo ci tomu jednemu hajzlu co tam mali a sem tam si tam niekto odskocil
Zkažená mládež (2007)
ja som sa s tymi dvoma uplne pri sledovani filmu skamaratil, bolo mi ich luto a byt ich kamarat v reale tak by som tym sracikom rozmlatil sam huby bejzbolkou, vyvrcholenie filmu smutne a o to sokujucejsie ze je to drama inspirovana skutocnymi udalostami a vobec mi nevadilo amaterske spracovanie snimku.
Svatá krev (1989)
paradna psycharcina :D, musim uznat ze jodorowsky ma podarenych synov. Obdivujem tu pohodu s akou natocil tento film, pre neho su i bizarne veci zrejme kazdodennou rutinou, vsak co moze byt normalnejsie ako chlap ktory si podreze krk a hned sa dovalia poulicne orechy a zacnu chlomtat jeho krv :), no zaujimavy snimok v kazdom smere
Antikrist (2009)
90 minut pseudointelektualnych sraciek. Nebyt dafoeho tak cisty odpad.