Recenze (10)
Kansas Raiders (1950)
Celkem tuctová Murphyovka. Historie dostává těžce na frak, ale film má docela spád a já se u něho nenudil. Možná si ho někdy pustím i podruhé. Solidní 3*
Skok do tmy (1964)
Na soudobý Atentát to nemá, i tak ale určitě stojí za zhlédnutí. Hezky vylíčená paranoia parašutistů a odevzdanost většiny obyvatel v okupované Praze. Tohle mi třeba hrozně chybělo v novějším Anthropoidu. Za mě poctivé 4*
Žoldnéř (1968)
Líbí se mi, jak si Corbucci jede to svý a je mu úplně jedno, co na jeho dílo říkají kritici nebo zdravý rozum. Skvělý Nero, skvělý soundtrack. Kulomety tu mají vyšší kadenci než ve Žhavých výstřelech.
Black Jack (1968)
Solidní italská řežba. Cením kreativní použití indiánského skalpu.
Tím tvrdší je pád (2021)
Politickou korektnost a přepisování historie nesnáším. Tady to ale bylo tak přestřelené, že mi to ani nevadilo. Chtělo by to prostříhat a podruhé na to koukat nebudu, ale úplně zklamaný jsem taky nebyl, atmosféru to docela mělo.
Zdivočelá země - Série 1 (1997) (série)
Líbí se mi popisnost a realističnost, jen by to místy nemuselo být tak naivní. Dobro tu vítězí až moc snadno. Schválně si třeba přečtěte, jak to bylo ve skutečnosti s černými komandy na lágrech...
Tajemství hradu v Karpatech (1981)
Esteticky paráda, dějově mi to přišlo až příliš jednoduché.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Slátanina. Dokoukal jsem jen z úcty k franšíze a panu Fordovi.
Boratův navázaný telefilm (2020)
Příliš aktivistické na to, aby to fungovalo. Nicméně pár vtipných momentů tam je.
Toxický mstitel 2 (1989)
Z kina jsem neodešel jsem proto, že jsem byl moc opilý na to, abych vstal.