Recenze (142)
Hledači pokladů na aukcích (2010) (pořad)
je to fajn časem se to ale ohledí a je to pořád dokola...ale pěkně vymyšlené co jako našli :-))))
Rapl (2016) (seriál)
Rapl je super protože Kuneš :-)
Dobrý voják Švejk (1956)
Krása krása krása
Nejistá sezóna (1987)
prostě Cimrmani takže skvělé :-)
Jake a Tlusťoch (1987) (seriál)
Chvílema hodně naivní ale fajn :-)
Peklo s princeznou (2009)
Podle mě jedna z nejlepších "nových" pohádek...krásný příběh super obsazení ...velmi milé a krásně zahrané ...takové pohádky za mě ANO !!!
Domácí péče (2015)
Asi jsem nějaký momentálně zavostalej... přišlo mi to jako taková slátanina,která mě teda moc nezaujala ...takové zmatené a pro mě takové málo uvěřitelné
Anděl Páně 2 (2016)
Myslím že tady hodnocení trošku přestřelené...jednička byla určitě ucelenější a daleko hezčí příběh, ale na tak kvalitní jedničku navázat je velmi těžké a za takovou dvojku se pan Strach rozhodně stydět nemusí ... :-) moc pěkný film Strach je prostě skvělý...jenom toho Horáčka si mohl odpustit to bylo hodně nevkusné a dost mě to nasralo....
Kouzla králů (2008) (TV film)
Takové rychle slepené ale uplně blbé to taky není ve škole by to bylo za pěknou 3 :-)))
Mordparta (2016) (seriál)
líbí se mi zápletka která se proplétá mezi jednotlivými díly...dobrý seriál...