Recenze (142)
Městem chodí Mikuláš (1992) (TV film)
Hodně suše a bez kompromisů natočený film...skvělá hudba,výborné herecké výkony,smutné téma,ale krásný film...
Na vlastní nebezpečí (2007)
Nevím jak to celé popsat snad jen bylo to takové divné...:-))) chvilkama mi to přišlo strašně utažené za vlasy...někdy děj nereálný...plus za krásnou přírodu a Langmajera ten je vždy super...
Vybíjená (2015)
Bože můj co lidi tady chcete....jak můžete tak pohodovému filmu dat 2 a 1 hvězdu...vy jste fakt magoři....krásný příběh ze života ve kterém se najde spousta normálních lidí...podle mě super natočený film
Policie Modrava (2011) (seriál)
naprostá pohodovka z krásného šumavského prostředí na kterou jsem se vždy těšil...super že točí další sérii
Odstřelovač (2007)
naprostá bomba !!!...jak vidím komenty níž tak se zase směju co je to tady za debily...
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
nejlepší z nejlepších :)
Boj (2007)
bože můj co tady zase čtu za hovna děs...podle mě velmi slušná akčňárna...
Co jsme komu udělali? (2014)
Tak to byla jízda .... super komedie na téma multi kulti společnost .. s velmi sympatickými herci ...super zahrané výborně pobavilo doporučuji !!!
Ztracená brána (2012) (seriál)
Opět neskutečné...Jirka Strach je démon jak tohle natočil....vynikající !!!
Ďáblova lest (2009) (seriál)
Tak klobouček naprostá bomba !!!