Oblíbené seriály (8)
Červený trpaslík (1988)
Jeden z nejlepších sitcomů a možná, že ten úplně nejlepší
Přátelé (1994)
Ztraceni (2004)
Naprosto bezkonkurenční seriál tohoto typu. Záhady s dalšími sériemi neubývají, ale naopak přibývají, díky tomu si Lost pořád udržuje všechny své fanoušky přikované k televizním obrazovkám v době, kdy se vysílá nový díl, a nervózně čekající v té době, kdy se ještě nevysílá. Nastává ovšem jedno ALE. Budou všechny tyto záhady rozluštěny? I kdyby to mělo být v posledním díle, ale budou? Doufám, že všechny úplně ne, ale alespoň ty největší jako je příšera, skákání ostrova, či proč někteří lidé vůbec nestárnou ano.
Teorie velkého třesku (2007)
Po zhlédnutí zatím všech natočených dílů (konec třetí série) musím uznat, že ačkoliv po prvních dílech, které jsem viděl, bych nikdy neřekl, že mě tenhle seriál tolik chytne, stalo se. Vše samozřejmě nejvíce stojí na Sheldonovi, jehož grimasy i hlášky prostě stojí za to. Jen doufám, že úroveň nebude moc strmě klesat a že si budeme moci tenhle sitcom užívat co nejdéle.
Zpátky do školy (2009)
Dr. House (2004)
Banshee (2013)
Mám rád, když je seriál ukončený při rozumné délce. Banshee by mohlo být natahováno ještě několik sérií, ale tvůrcům se povedlo většinu dějových linek rozumně uzavřít a to se ve čtvrté sérii nebáli trochu vybočit ze zavedeného systému. Seriál víc než cokoli jiného stojí na postavách, pokud vám po prvníh dvou dílech bude někdo (ne)sympatický, dost pravděpodobně to tak zůstane celý seriál. Ne že by se postavy nějak nevyvíjeli, ani nejsou zdaleka černobílé. Ale většina si od začátku jede "to svoje". Žánrově bych Banshee zařadil do ranku krimithriller, ale prostředí "moderního divokého západu" tomu dodává správný šmrnc. 5. hvězdu dávám asi hlavně díky postavě Joba, skvěle napsaná i zahraná postava, s každou sérií lepší.