Recenze (391)
Paranormal Activity (2007)
Tohle je ten všemi vychvalovaný SCARY MOVIE???...Hodně jsem od tohohle filmu čekal a možná i proto jsem HODNĚ zklamanej!!!
Temné lesy (2003)
Nuda v temném norském lese.
Noroi (2005)
Home video natočené panem Masafumi Kobayashim, které vyhrálo hlavní cenu v zábavném pořadu NATOČ TO!! :-)))
Seventh Moon (2008)
SÁNCHEZ AIR pořádá poznávací zájezdy do Číny...Nechcete se přidat?
Dokonalý únik (2009)
PLÁŽ....Generation NEXT!
District 9 (2009)
Konečně někdo natočil pořádnej emzáckej film!
Zběsilý útěk (2006)
Sakra! Kde jsi byl...kde? celé tři roky!!! Až teď jsem tě našel! SUPER SUPER SUPER FILM!! P.Walker-určitě jeho nej výkon! K.Roden-potěšil! a V.Farmiga...WUA ta ženská je prostě kost!...Do pr*ele,..Ku*va..to je ale NÁŘEZ!!!!
Wolf Creek (2005)
Takoví normální zabiják!
Kronika mutantů (2008)
Ne tohle vážně nejsou nažehlený x-meni, ale pořáně špinavý mutanti v sci-fi béčku nabitym akcí!
G. I. Joe (2009)
G.I. JOE nová hračka od firmy Hasbro Toys pro všechny malé chlapce.