Oblíbené filmy (10)
Predátor (1987)
Všecho, ale naprosto všechno je geniální. Dokonalý akční film. Dost možná i nejlepší.
Spider-Man 2 (2004)
Hellboy (2004)
Láska mého dětství. Ron Perlman jako Hellboy je VÝBORNÝÝÝÝ! Na nic si nemůžu stěžovat a ještě k tomu tu je i Karel Roden! Tohle chcete vidět.
Kráska a zvíře (1991)
Můj nejoblíbenější animák od Dysneyho. Geniální chemie mezi Bell a zvířetem. Geniální soundtrack. Příběh lásky, který dokáže dostat každého❤️.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Nejlepší akce, praktické efekty, ikonická hudba a postavy... zkrátka Cameron!!!
Insidious (2010)
Nevím proč, ale pro tenhle horor mám strašnou slabost. Proč? Je to totiž jeden z prvních kvalitních hororů, co jsem viděl... a nemůžu si ho vynachválit. Ať už skvělou hudbou, či solidními hereckými výkony. Ale za zmínku, stojí i příběh samotný. A jedním slovem... je to kurevsky děsivá jízda!!! A hlavně originální. Vždycky se úplně vžiju do rolí postav a až do konce sotva popadám dech. Nejlepší dílo Jamese Wana.
Kung Fu Panda (2008)
REC (2007)
NEJLEPŠÍ FOUND FOOTAGE HOROR...