Recenze (17)
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Keby som mohol, tak dám 6 hviezdičiek. Neskutočne dobre natočené !
Bouřlivé víno (2012) (seriál)
Keď toto je najsledovanejší seriál na Slovensku, tak naša spoločnosť je v riadnej žumpe.
Oheň v oblacích (1993)
Normálne by som hodnotil 4 hviezdičkami, ale keďže je to pravdivý príbeh potvrdený detektorom lži, dávam hviezdičiek 5.
Slunce, seno, slanina (2013) (pořad)
Priznám sa, že celý diel som jednoducho nemal trpezlivosť vidieť - konkrétne - videl som asi 7 minút jedného dielu. Nemám toho pochopenia, AKO niekto môže pozerať túto totálnu trápnosť a hovadinu pravidelne. Azda len podobní ľudia, ako tí, ktorí v ňom účinkujú? Hanbím sa, že som Slovák...
Mezi vlky (2011)
Veľmi dobrý film, ktorý sa oplatí vidieť. Z pomerne nízkeho hodnotenia som mal aj ja obavy, ale nakoniec po vzhliadnutí filmu musím dať plný počet 5 hviezd.
Mesto tieňov (2008) (seriál)
Zatiaľ som síce videl asi 7 častí, no už od prvého tento seriál "žeriem". Je to asi najväčšie seriálové prekvapenie pre mňa, pretože natočiť takto kvalitný slovenský seriál, skvelé herecké výkony, nevie len tak hocikto. Väčšinou, keď vidím v TV programe "slovenský seriál", pozrem si ho na čsfd, aké má hodnotenie a keď som toto urobil pri Mesto tieňov, tak mi padla sánka - 77% v červenom políčku. Ja hodnotím 5hviezdičkami a doslova sa teším na každú daľšiu časť. Skvelé spracovanie skutočných príbehov.
Záře (1996)
Mimoriadne dobrý film !
Gran Torino (2008)
Tento film má toľko silných momentov, u ktorých som pretáčal DVD na začiatok scény, že sa stal jedným z mojich najobľúbenejších filmov všeobecne. Vždy rád si tento film pozrem a ešte veľmi dlho mi zostane v pamäti. Keby sa dalo, tak dám 6 hviezdičiek.
Čas probuzení (1990)
Jeden z najlepších, ak nie najlepší film tohto žánru, aký som kedy videl. Robert de Niro je frajer. Keby som mohol dať 6 hviezdičiek, dám ich.
Bláznivá dovolená (1983)
Skvelá rodinná komédia, ktorá patrí do každej rodiny vo forme VHS, či DVD. Bolesť brucha od rehotu zaručená. 5 hviezdičiek.