Oblíbené filmy (10)
Kmotr (1972)
Dobrý, lepší, najlepší......KRSTNÝ OTEC.
Volavka (2002)
Lenny (1974)
Tenkrát na Západě (1968)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Lost Highway (1997)
LOST HIGHWAY som určite nepochopil síce pochybujem, že sa to dá, ale vôbec mi to nevadí. Prvé stretnutie s Lynchom a pravdepodobne aj to naj... samozrejme ak nepočítam TWIN PEAKS.