Poslední recenze (16)
Ruiny (2008)
Nuda, nuda, nuda, tí čo tomuto dali 5 hviezdičiek videli asi tak maximálne večerníček alebo Kuka. Aj toho som sa viacej bál.
Truman Show (1998)
Pre mňa osobne asi najlepší výkon od Jimma Carreyho. Originálny príbeh zaoberajúci sa otázkou či je skutočnosť skutočne skutočná :) Po prvom pozrení sa mi nezdal byť až tak skvelý ale keď som si ho pozrel znova tak sa mi skutočne zapáčil. (83%)
Útěk do divočiny (2007)
Famózne dielo. Skvelý námet, ktorý dokáže vytvoriť len sám život, výborné herecké výkony a v neposlednom rade fascinujúca príroda divokej Aljašky ma k tomuto filmu doslova pribili na takmer dve a pol hodiny. Príbeh nepochopeného mladíka ktorý si ide tvrdohlavo za svojim cieľom, za poznaním samého seba, za poznaním zmyslu života. Nedokážem ani vyjadriť slovami čo som pri tomto filme prežíval, skutočne so za vcítil do Chrisovej kože. Voľnosť, slobodu, strach, opustenosť. Toto všetko je obsiahnuté v tomto diele ktoré si ešte určite a nie raz budem musieť pozrieť. (98%)