Recenze (7)
Smysl pro tumor (2024) (seriál)
Hodně silný příběh, který je fakt dobře zpracovaný. Určitě jeden z nejlepších českých seriálů. Dávám 5 hvězd.
Schindlerův seznam (1993)
Drsný film, který je ještě drsnější po tom, co si uvědomíme, že se to opravdu stalo. Film si určitě zaslouží pozornost, o tom bez debat. Už jen jako poctu obětem války i poctu pro Oskara Schindlera. Jednoznačně jeden z nejlepších filmů vůbec
Vřískot 2 (1997)
V řadě efektů je film lepší než jednička. Celkově je ale slabší, hlavní hrdinové vydrží až nesmyslně moc na můj vkus. Jinak je to horor plný zábavy
Plán útěku 2 (2018)
Jednoznačně velké zklamání. Po jedničce, která byla super, jsem čekal od dvojky o dost víc. Stallone už není v pozici hlavní role, přijde mi to až moc sci-fi na akční film. Za mě ztráta času.
Černobyl (2019) (seriál)
Tenhle seriál je jednoznačně to nejlepší co jsem viděl. Zážitek ze sledování, kdy jste prakticky celou dobu v napětí, je neuvěřitelný. Obsahově na jedničku. Tenhle seriál by měl vidět každý a kvalita rozhodně odpovídá hodnocení.
Sám doma 3 (1997)
Jsou situace kdy prostě nahrazení hlavního hrdiny někým jiným skončí fakt špatně. Tenhle film je toho příkladem. Macaulay Culkin je pryč, nápad už ohraný a celkově ten film nemá tu "šťávu" jak ty první dva. Tohle se nepovedlo
Vřískot (1996)
Byl jsem hodně překvapen spojením strachu a zábavy dohromady. Některé scény bych čekal silnější a po letech mi to přijde ne jako čistý horor ale něco mezi hororem a komedií. Každopádně příběh se mi líbí, do poslední chvíle vlastně nevíte kdo je vrah a diváka ten film udrží u obrazovky. To beru jako úspěch