Poslední recenze (182)
Jedeme na teambuilding (2023)
Jako pardon.. Ale takto nahlas od plic jsem se u české komedie dlouho nezasmál.. Nějaký inteligentní humor opravdu nehledejte.. Ale za mě velice příjemné překvapení.. Od komedie opravdu čekám že se budu popadat za břicho.. a ne jak je v ČR zvykem.. že pod pojmem komedie, dostanu jakesi milostné drama, nebo přemítání nad končícím životem.
Terminátor: Temný osud (2019)
Hledat nejakou logiku ci pribeh v novem Terminatorovi je nesmysl.. Ono totiz i legendarni dvojka, byl cistej akcnak.. Vsak T1 a T2 vznikly v dobe, kdy se u filmu na scenar moc nehledelo.. Takze nadavat tady na zdarile pokracovani s tim ze to nema hlavu a patu je nesmysl.. T1 ani T2 hlavu a patu nemely taky.. Podle me, je tento film na druhem miste po T2...
Black and Blue (2019)
Myslim ze cely film kasne vystihuje konec.. kdy televizni reporterka informuje o tom jak policista "popravil tri neozbrojene cernosske mladiky".. Oni to byli sice gangstri a dealeri tvrdych drog.. ale to uz nezni tak hezky... Jinak prumerny akcnak.