Recenze (17)
Případy 1. oddělení - Olizovač (2016) (epizoda)
Táto časť jednoznačne za 5 hviezd. Čakal som, že druhá séria bude lepšia, ale nečakal som, že bude taká nadupaná.
Vikingové (2013) (seriál)
po pozretí 8. časti ukončenej magickou spevom si nemôžem pomôcť a dávam 5*
Terapie láskou (2012)
jedna hviezda za krásnu herečku!
Vzpomínky na lásku (2004)
"Sme v nebi? Áno..."
Dlouhá míle (1989) (seriál)
5 hviezdičiek, pretože chcem, aby tento serial mal oveľa vyššie hodnotenie ako má teraz. A ten záver bol krásny...
Nunui yeowang (2006) (seriál)
Tento príbeh jednoducho milujem! A vždy aj budem. Krása, som dojatý...
Keurosing (2008)
"Ježiše Krista? To Ježiš žije jenom v Jižni Koreji? Vratil se, aby spasil všechny. Tak jak je možny, že je svět tak nespravodlivý? To i Buh žije jenom medzi bohatými? Jak by jinak mohl takhle opustit Severni Koreu?!" :-(
3-iron (2004)
za ten geniálny záver hviezda navyše :)
Průvodce (2008)
Jednoducho krása. Išiel som spať dobitý, ale neľutujem, s dobrým pocitom...
Pod vlivem lásky (2008)
Toto ani nejde popísať slovami!