Oblíbené filmy (10)
Hanebný pancharti (2009)
Jak začít......asi něčím kladným. Kvalitní scénář vypilovaný do posledního zářezu. Opravdu propracované dialogy do poslední čárky. Každý herecký výkon v této "Bastardské Hanebnosti" byl na jedničku. Famozní hudební doprovod byl pastvou pro mé uši (Pulp Fiction podruhé). Akční záběry....jednička z hvězdičkou. Quentin se o5 předvedl ve své celé parádě.
Nelítostný souboj (1995)
Opravdu neskutečný kousek, pod kterým je podepsán Michael Mann. Natočit film, kde Al Pacino jako policista honí lupiče Roberta De Nira a jeho partu, byla trefa do černého. Ani delší stopáž nijak filmu neuškodila (ba snad naopak). Ač snímek má jistá hluchá místa, myslím, že kvalitě filmu to nijak neubírá. Moc se mi líbí i zvukové efekty, které filmu dodají dynamičnost a reálnost (pokud ovšem zvolíte originál zvuk v DTS). V samém závěru filmu je hudba od Mobyho milou třešničkou na dortu. Film tohoto žánru se bude jen těžko překonávat.
Podfu(c)k (2000)
Drsné, vtipné a krásně Podfu(c)kářské.
Casino Royale (2006)
Miluju nového Jamese, je živější, drsnější a akčnější. Casino Royale je klenotem mezi Bondovkama.
Vetřelci (1986)
Horová klasika, kterou miluju a nikdy se mi neohrála. James Cameron o5 dokazuje svoje kvality a ukazuje, že i popračování může být vynikající. Více akce a více vetřelců je to, co pokračování potřebovalo.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Historka sem.........historka tam....... na každou z nich se vždy rád podívám :-)
S čerty nejsou žerty (1984)
Nežertuji, když řikáááám, že tuhle pohádku miluji. Když slyším..... Máchale, spadlo ti to asi vítr.....tak se řežu smíchy. Moc rád mám v rolích..Karla Heřmáneka, Petra Nárožnýho a Viktora Preisse.
Terminátor (1984)
Skvěle komorní a syrové prostředí, které je doprovázeno dokonalou hudbou. Když se k tomu přičte režie Jimiho, tak řadí Terminátora mezi filmový kult.