Recenze (22)
Tísňová linka (2013)
po dlouhý době film, který mě držel od začátku do konce...A ten konec - nejlepší!
Už zase skáču přes kaluže (1970)
Knížka úžasná, film už nic moc. Myslím, že některé úseky filmu byly zbytečné a nudné.
Řetězová zpráva (2010)
Já si myslím, že téma filmu je dobrý a aktuální k dnešní době. Samozřejmě, že ty vraždy byly až hodně drsný, přirovnala bych to k Saw. Ale rozhodně bych tomuto filmu tolik nekřivdila, ode mě má 50%.
Pach krve 4: Krvavý počátek (2011)
Horor nebyl zas tak špatný, ale je to mega nechuťárna..musela jsem přejíždět scény, kdy bastardi jedli lidské tělo, kdy padaly hlavy. Snesu hodně, ale tohle bylo i na mě moc.
The Tunnel (2011)
nuda! ani jsem to nedokoukala..udělat lepší začátek, tak by film měl myslím lepší hodnocení:)
Requiem za sen (2000)
Je málo filmů, ze kterých ve mě něco zůstane, ale tenhle je ten jeden z mála..Opravdu strašný, co s člověkem můžou drogy udělat.!
Last Night (2010)
Musím říct, že tenhle film mě hodně zaujal a to hlavně svým tématem. Myslím, že hodně dobře zahrané:)
Piraňa 3D (2010)
Nemyslím si, že by to bylo tak špatné, ale piraně jsou dost nereálné..Nebýt těch pár chvil, kdy jsem se opravdu lekla a herců, které mám ráda, tak to stojí za nic. Ale zas musím říct, že jsem se u toho vůbec nenudila
Město ztracených (2010) (seriál)
teda musím říct, že tento seriál je přehnanej..myslím si, že má hodně dobrý téma, který tu ještě nebylo a hlavně s napětím čekám na každý díl, co se zase bude dít. Takže ode mě si určitě plných 5 hvězdiček zaslouží. Doufám, že tento seriál jentak neskončí.
Za branou (2010) (seriál)
to je ale seriál, ne?