Recenze (71)
Mach a Šebestová na prázdninách (1998) (seriál)
Slabší pokračování velmi povedeného večerníčku, které těží už jenom z předešlích dílu. Ikdyž některé jsou taky povedené.
Cesty formana Šejtročka (1995) (seriál)
Ze sumce kůň?? za takovejhle nápad by se nemusel stydět ani ten "holivůdskej Spílberg".
Bob a Bobek - králíci z klobouku (1979) (seriál)
Králíci od kouzelníka Pokustóna by zasloužili oskary ve všech kategoriích. Jako malý děcko sem tenhle večerníček miloval ze všech nejvíc, možná ještě s Maxipsem Fíkem.
Bubáci a Hastrmani (1999) (seriál)
Krásně ztvárněné Ladovi pohádky. Na pět * to však nemá.
O loupežnickém synku Cipískovi (1972) (seriál)
V žádném případě nedosahuje kvalit Rumcajse, ale pořád "kvalitní" večerníčková podívaná.
O skřítku Racochejlovi (1997) (seriál)
Odpad tomu dát nemůžu, protože to namluvila večerníčková bohyně Jiřina Bohdalová, tak to něco do sebe mělo, ale jinak je to blbost.
O človíčkovi (1985) (seriál)
Takovej průměr ve Večerníčkách...díl od dílu je lepší a horší...ale ten poslední díl "jak přestal být sám" je opravdu poučný.
O loupežníku Rumcajsovi (1967) (seriál)
"Kule už nemám, strilejte tvrdym zaludem" - jak tohle mohl někdo vymyslet
Pohádky z mechu a kapradí (1968) (seriál)
Vyrostl jsem na gramofonových nahrávkách Křemílka a Vochomůrky, ale ve filmové podobě jsou taky úžasní.
Stvoření světa (1957)
Vždy to pro mě byl kultovní seriál a jako malý jsme se na to dívaly skoro každý den. Ale teď to musím přehodnotit. Zajímalo by mě jestli je tolik prokomunistických scén i v originále, nebo si to tak jenom zfušoval Werich.