Recenze (150)
Physical: Sto statečných (2023) (pořad)
Nejprve k hodnocení: Klasická ČSFD POMO demence kdy nejde hodnotit jednotlivé díly. Když už sem pořdad zakládáte, tak to dělejte pořádně dřevácí. A teď k pořadu: Bylo zajímavý vidět jak se všechna tak svalnatost vyhnaná cvičením, steroidama, kreatinem, atd. míchá se slušností a úctou typickou pro ásii. Někdy platilo ty máš svaly já mám čáry. Jindy zase, když to nejde silou, tak to jde větší. Určitě bych si dal další sérii a klidně i z jiný země. Edit 02.04.2024: Po roce jsme dostali druhou sérii a já musím opět začít stejně jako před necelým rokem. Na CSFD se nic nezměnilo. Stále zde pracují dřeváci a neschopný lidi. To, že už běží druhá série očividně asi nezaregistrovali. Oni asi ani nezaregistrovali, že každá série má i vlastní díly. Ale tady je zbytečný plácat si játra na takový dřeváky. A teď k druhé sérii. Obsazení bylo podle mě mnohem vyrovnanější než u první série. Ale ubylo lidí, kterým fandit i když pár takových tam bylo. Stále platí, že to jde urvat silou, ale zde bylo naštěstí i důležitá síla vůle. Soutěže druhé řady byly pro mě mnohem zajímavější. Tato soutěž je jasným důkazem, že kdo jí kimči ten to dotáhne nejdál. Jsem zvědavý zda bude třetí série. A pokud jo, tak určitě na CSFD si toho nevšimnou.
Ostrovní blues (2022) (seriál)
제주도 사랑해요
Modrá až na kost (2021) (seriál)
Je to dost přehnané, nereálné, krvavé a typicky korejské. Prostě taková Volavka jejíž Skrytá identita je Modrá až na kost.
Baggio: Božský copánek (2021)
Tento film byl jako jízda ve Ferrari. Rychlý start, průjezd kariérou v plné rychlosti a během chvíle jsme v cíli.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Stejný hovno akorát 2x tak dlouhý
Wonder Woman 1984 (2020)
Tak jsem si taky sáhl na svůj krystal, byl sice trochu lepkavý, ale přání, aby film po půl hodině skončil mi nesplnil. Čekal jsem a čekal a ve chvíli, kdy všichni svá přání odvolávali jsem byl jediný, kdo stále svíral svůj lepkavý krystal a své přání nezrušil.
Tenet (2020)
.olšarkasydatocoV
David Attenborough: Život na naší planetě (2020)
zpověď dnes již 94 letého Davida Attenborougha a jeho zhodnocení stavu naší planety. Člověk, který celý svůj život strávil v přírodě a byl svědkem její devastace a vymírání druhů nás před koncem svého života varuje, ale i dává naději a rady jak si život na této planetě zachránit. Tohle je dokument, který by měl být povinný pro každého člověka na této planetě.
Vyproštění (2020)
Když čičmunda z Bangladéše unese Apuovi v Indii syna Radjeshe, tak je zaděláno na Teorii velkého třesku. V tuto chvíli je načase povolat Thora, aby rozpoutal v zemi třetího světa pořádné hromy a blesky. Sice se mu do toho občas připlete Sandokan a občas se přihodí i Stranger Things, ale nakonec i Sandokan přece jen Thorovi pomůže Radjeshezachránit. Radjeshe nakonec vyprostí Padmavati aneb v každém filmu musí být i strongfemalecharacter. Už mi tam chyběl jen indický tanec na konec.
Apokalypsa: Válka světů (2019) (seriál)
Opět perfektní dokumentární série. Do detailu propracovaný nástup komunismu a s ním spojené boje v Asii až do 70.let. Teda až na absenci bojů v Kambodži a celkově skoro žádné informace o Rudých Khmérech a války mezi Čínou a Vietname. Co mě docela zklamalo je, že se vše točí hlavně kolem Indočíny, nic proti, ale chtělo by to víc probrat z širší perspektivy. Chybí mi tam celkový pohled na Afriku a pád kolonií, vliv komunismu a západu v této oblasti. Nic o Střední a Jižní Americe. Chybí pohled na blízký východ a jeho přerod v silně fanatické muslimské země. A bohužel v posledním díle se to vše vzalo dost hopem, takže Afghánistánu si skoro vůbec neužijeme a celkově rychlý pohled na pád komunismu je také dost zklamání. Ale celkové zpracování a spousta nových informací z toho stále dělají velmi dobrý dokument.