Recenze (75)
Bitva o Los Angeles (2011)
blbosť na entú, americká základna ktorá ma asi 10 členov viac netreba dodávať .:)
Tři dny ke svobodě (2010)
skvelý Russell Crowe opäť nesklamal.Vychytralosť učitela a jednoduché plánovanie úteku a gradácia deja.
Ninja Faktor (1997) (pořad)
Oproti Wipeoutu sa dá na to pozerať. U Ninju sa každý dostať do cieľa a berie to ako výzvu a nie zábavu. 26 krát to v Japonsku bežalo a iba 3 sa to podarilo dokončiť, to hovorí za všetko že sa nejedná o nejakú súťaž. Najlepšie je ked tam zavolajú nejakého olympíjskeho víťaza a neprejde hned cez prvú prekážku.
Bratři z tykve (1987) (seriál)
tak táto rozprávka mi vymielala mozog ako decku
Dying in Abundance (2009)
Velmi dobrý dokument, ústne prestrelky kto stojí za potravinovou krízou. Rozhovory s roľníkmi, s vdovami a skutočný život v indii
MS 2010 vo futbale (2010) (TV film)
Je skvelé že to tak zosekali aj ked niektoré futbalové časti mohli natiahnuť
Láska na druhý pohled (2009)
hodne ťažké, bez vtipnej hlášky som sa len premáhal
FlashForward - Vzpomínka na budoucnost (2009) (seriál)
Parádne neco na stýl 24hodin.
Kľúče od mesta (1983) (TV film)
Skvele podaná historía aj preto je to dobrý fillm
Norimberský proces (1961)
Hlavne za skvelo napísaný scenár. Je to nádherná podívaná na povojnové spomienky.