Poslední recenze (63)
Pyramida (2014)
vše důležité už tu bylo řečeno, jinak nejvíc jsem se lekl, když při prozkoumávání jedné díry povolil v kuchyni pečící plech v odkápavači na nádobí....to povolily svěrače i manželce a dceří. příště až se rozhodnu, že se chci bát , tak si raději pustím Ať žijí duchové
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Nyní zapomenu na rádoby inteligentní kritiku a řeknu to tak jak by film zhodnotila naše babička : Tak tedy bezkonkurenční blábol bez hlavy a paty...ještě tomu chybělo pár zombíků a bylo by to komplet...scénárista se dostal při psaní závěru scénáře k hodně kvalitnímu matroši a je to na tom díle znát...
Zbrusu Nový zákon (2015)
Tak jsem si říkal ..,,sakra co to ten scénárista při psaní hulil za matroš ,, ?? Je to ujetý , ujetý, ujetý s tou gorilou jsem to nepochopil vůbec je to jako kdyby si na ni animátoři koupili licenci a aby ji nějak zužitkovali, tak si řekli tak ji tam vrazíme taky .o)) Ale i při vší té absurditě to tak nějak funguje celé dohromady, film chce sice dát nějaké poselství ale je lepší jen koukat a moc o tom nepřemýšlet asi jsem už moc starej nebo rozmazlenej nebo snad i blbej ? Nevím...