Recenze (7)
Plán 9 (1959)
Naprosto geniální. Jediné co se na tomto filmu povedlo, jsou kostýmy.
Hvězdné války podle Turka (1982)
Jediné co nevykradli, je byt vlastní matky. Vždycky jsem přemýšlel, jestli to mysleli vážně nebo jen z recese. Bohužel je zřejmě to první pravdou.
Poste restante (2009) (seriál)
Dvě hvězdičky dávám jen díky tomu krásnému modelu železnice v bytě. Jinak jen * za snahu. Bída s nouzí. Nebyl moment, kdy bych se byl schopen smát.
Pusinky (2007)
Tak já pořád čekal, kdy odjedou do toho Nizozemska, a až asi po 20 minutách mi došlo, že tam vůbec neodjedou. Na to asi chtěli jen nalákat lidi do kina. 2* je možná ještě trochu moc. Herecké výkony hlavních hrdinek mě také moc nepřesvědčily.
Nebezpečný vlak (1999) (TV film)
Na tenhle film by se měli podívat začínající režiséři, aby věděli jak se snímky o splašenejch vlacích netočej. Odpad je pro tohle ještě málo!
Nelítostný souboj (1995)
Dlouhé nudné pasáže, trapná přestřelka v půlce filmu, a suchý závěr kdy se hrdina i gangster chytnou za ruku(ještě pusu si měli dát ne?). Nevím za co všichni dávají 5... dobří herci ještě nedělají dobrý film
My děti ze stanice Zoo (1981)
Ano knižní předloha je sice lepší, ale to neznamená, že film je špatný. Výstižná atmosféra tehdejší doby a vyjímečné výkony mladých neznámých herců. Dobrých filmů zabývajících se tímto ožehavým tématem je málo a já nemohu jinak než za 5.