Poslední recenze (34)
The Last Voyage of the Demeter (2023)
Škoda. Nebejt do očí bijící debility hlavních hrdinů, jejichž dedukční schopnosti byly na úrovni lodního sudu s rumem, mohlo to bejt za čtyři. Ale jinak je to dobrej historickej survival horor s potvorou na lodi. Fakt dobrej. Škoda ještě jednou...
Haunting of the Queen Mary (2023)
Rozpačitý film. První půl hodinu jsem vůbec nevěděl co si o tom myslet, jestli na to mám vůbec koukat. Později jsem zjistil, že příčina je v dějových linkách - současná, která stojí totálně za hovno se vším všudy a ta z minulosti, která je zajímavá prostředím a nápadem a místy překvapivě děsivými a krvavými výjevy, Nicméně obě sráží dost bídní herci (až na Tima Downieho), obyčejná kamera, místy zmatečnej scénář a střihač, kterej měl zůstat u videí ze svatby. Linka z minulosti 3*, ta ze současnosti je za 1*. Takže výsledná dvojka...
Jacob's Ladder (2019)
Jako není to žádná sláva, viděl jsem originál a byla to rozhodně jiná liga, ale 33% je neadekvátní hodnocení. Ti co dali odpad asi nemají nakoukáno, proto bych jako trest navrhoval skouknout komplet českou tvorbu za posledních dvacet let a pak ať soudí. Mohl by na motivy toho vzniknout zajímavý psychadelický film o posttramatické poruše.... Za nespravedlnost 5. Reálně tak 60%