Oblíbené seriály (10)
M*A*S*H (1972)
Červený trpaslík (1988)
Teorie velkého třesku (2007)
Naruto: Šippúden (2007)
Námořní vyšetřovací služba (2003)
The Wire - Špína Baltimoru (2002)
Hra o trůny (2011)
Dexter (2006)
Diagnóza vražda (1993)
Môj oblúbený seriál, skvelé k nejakej robotičke, PERFEKTNÝ Nemecký dabing, lepší ako originál (SK/CZ nesledujem väčšinou), vždy sa teším na dalšiu časť. Spolu s "To je vražda, napísala" a "Matlock" dopĺňa trojicu mojich velmi oblúbených krimi seriálov.