Poslední recenze (801)
Pohraniční pásmo (2000)
Přátelství nezná hranic, a to ani přes nejšílenější hranici na světě. Zároveň v sobě musíte mít velké morální dilema, abyste se dokázali vyrovnat s tím, co jste udělali, co jste museli udělat. Velmi zajímavá sonda do oblasti, o které nevíte nic.
Furiosa: Sága Šíleného Maxe (2024)
Mám Fury Road moc rád. Furiosa je trochu jiná. Více hloubavá, více povídavá, více sociální. V tom mi to nepřišlo tak dobré, i když velmi zajímavé, jak jsou tam všichni zlí. Když ale přijde na akci. Panečku, to je jízda. Je to neotřelé, velmi kreativní, velmi ale zase ne moc kruté, jde vidět, jak nad tím má Miller naprostou kontrolu. V tom Imaxu na tom velkém plátně s tím zvukem to je bomba. Stejná bomba je Chris, vyložené si tu roli užívá. Anya umí skvěle hrát beze slov, jen očima. Vůbec bych se nezlobil a dal si za pár let další film, další podobnou nářezovou parádu.
Pět nocí u Freddyho (2023)
Nemám rád horory, díval jsem se s dětmi. Nebylo to jiné. Bylo to pro ně poprvé, spaly dobře.