Recenze (1 378)
André Rieu: Láska v Benátkách (2014) (koncert)
Krásný koncert pro monstrózní publikum pod širým nebem. 85%
André Rieu: Vídeňské valčíky (2012) (koncert)
Video sestavené z několika velkolepých koncertů z Vídně (i jiných koutů světa) a doplňujících doprovodných videí. Hlavním pilířem jsou koncerty od vídeňského Hofburgu a zámku Schönbrunn. Od vídeňské radnice, z Belvederu i z velké vídeňské haly z níž tento pořád začíná. Zajímavé jsou záběry ze zakulisí, ze stavby grandiózních kulis např. zámku ve sportovní hale v kanadském Torontu či zastavění náměstí před Hofburgem. Jen škoda, že jsem měl po dvou poutavých hodinách dojem, že na chvíli vytratil ten energický náboj. A skladba od Anthonyho Hopkinse byla pro mne překvapující a skutečně povedená.
Angelika (2013)
Z remaků nebývám nadšen neboť v převážné většině zprzní atmosféru filmu, kterou si pamatuje divák z původní verze. Sérii příběhů o Angelice ze šedesátých let jsem viděl v tv repríze několikrát. Obě hlavní postavy, Angelika a Peyrac me hned v úvodu zklamaly. Neměly to očekávané charisma. Každopádně jsem si na ně postupně zvykl. Film má dobrou výpravu a děj-když se konečně rozjede, tak solidně ubíhá bez větších nudných pasáží až do dramatického finále, kdy jsem musel uznat, že je to vlastně lepší než jsem čekal. 60%
Anihilace (2018)
Zajímavý scifi nápad, ale trochu diskutabilní provedení. Hlavně chování hrdinek na misi, kde mají přijít na způsob záchrany světa, vypadá že jdou jen na nějaký výlet a chovají se, no, řekněme poněkud nevědecky a je jim to jedno. A finále? Tak nějak jsem ho očekával... Potenciál filmu byl větší. 60% (viděl jsem 1x cz)
Anna (2019)
Nová sexy brutální Nikita na scéně. Vypadalo to na standardně průměrný špionážní thriller. Časové přesuny, které snad nemohli žádnému průměrně pozornému divákovi činit velké problémy v orientaci, mazaně svými zvraty přeurčovaly význam dalšího děje a tento způsob vyprávění dělá film atraktivnějším a poutavějším. 75% (viděl jsem: 1x cz)
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Pořad stojí a padá na charismatu Zdeňka Pohlreicha, neboť se situace více-méně opakují . Buď si jeho vtipně nekorektní orginální kecy zamilujete nebo ho odepíšete. Ale spíš to první... :-D 85%
Ano, šéfe s Gordonem Ramseym (2004) (pořad)
Dabing úplně zničil atmosféru... Kdybych to býval viděl v původním znění, hodnotil bych jistě výše.
Anthony Bourdain: bez předsudků (2005) (seriál)
Zatím jen pár dílů... 3-4 hvězdy.
Ant-Man (2015)
Toto je superhrdinský film tvořený především pro mládež a děti, který prakticky neobsahuje žádné brutální násilí či krev, aby byl přístupný opravdu všem a obsahuje humor, který děti pobaví (nejen je). Zpočátku jsem byl z toho lehce zklamán, postupně jsem to vzal na milost a také se u filmu bavil, přestože většina humorných scén byla předvídatelná. A z lepšího průměru dospěl k nadprůměrnému zážitku. 75%
Ant-Man a Wasp (2018)
Mnohem vtipnější než jednička, spousty originálních humorných povídaček. Chvilku sice trvalo, než jsem se rozkoukal (samozřejmě to v podstatě vyžaduje vidět marvelovské filmy na které je navazováno až včetně Avenger Infinity War s kterými se v podstatě překrývá - viz. přítomné dodatkové video na konci filmu) a vyznal se, o čem se tu přechytrale technicky mluví (kecám, nevyznal, ale o to tu nejde, to asi nikdo). Trochu sice s těmi pěti hvězdami přeháním, ale bavil jsem se skoro pořád a nejednou i nahlas zasmál! 90% (viděl jsem: 1x cz)