Recenze (103)
Druhá strana (2007)
Mezipatra 2008 - pohled do zoufalého nitra mladíka, ze kterého se díky sestře a hlavně synovci opět stal vyrovnaný a sebejistý člověk.
Hildes Reise (2004)
Steffan si na cestě uvědomil, že peníze pro něj nejsou tak důležité jako čisté svědomí, že splnil Hildino poslední přání. Nádherný závěr s urnou na bretaňském pobřeží se mi stále v mysli vrací.
Shortbus (2006)
Film, který mohou odsoudit jedině pokrytci, kteří si nechtějí sami o sobě něco přiznat.
Černá roucha (1983)
Jeptišky v drogovém oparu, tygr v jejich zahradě, přemýšlím, jak moc nemá Almodovar církev rád. Nebo jak by podle něj měla vypadat. V žádném případě mě nezklamal. Obdivuju jeho pohled na svět a tiše závidím.
Zákon touhy (1987)
Osudové vztahy a španělská vášeň, to vše ztvárněno Pedrem Almodóvarem. A skvěle.
Sirotčinec (2007)
Nemám ráda americké horory, kde se vše podřizuje snaze zvýšit efekt a navíc se v nich vyskytuje enormní množství hloupých a uječených hrdinek. Toto je oproti nim promyšlený horor s "lidskou tváří", což oceňuji.
Labutí jezero (1996) (divadelní záznam)
Jak troufalé! A jak nádherné...
Sexuální praktiky pozemšťanů (1999)
Jen za toho Sperminátora, zbytek nic moc.
Iberia (2005)
Strhující a vizuálně vytříbená podívaná i pro naprostého laika, co se tance týká.
Vše o mé matce (1999)
Působivý film o ženách i "ženách", obrazově dovedený do dokonalosti. P.S.: Lola ve mně zanechal nezapomenutelný dojem.