Oblíbené filmy (10)
Statečné srdce (1995)
Samotáři (2000)
Klub rváčů (1999)
Zkrocená hora (2005)
Zelená míle (1999)
Hledá se Nemo (2003)
Milionář z chatrče (2008)
Film který vás donutí i k přemýšlení o tom, jak někteří lidé žijí.. A svým zvláštně optimistickým laděním se hodí na zahnání jakékoliv i vzdáleně špatné nálady... A herecké výkony hlavních představitelů (tím myslím především těch dětských) vás o skutečnosti příběhu tak nějak přesvědčí... Ještě bych chtěla vyzdvihnout velmi tématickou, zvláštní, ale pěknou hudbu, která navozovala celý film tu správnou atmosféru. Kdybych mohla, dám těch hvězdiček i 6:)
P.S. Miluji Tě (2007)
Interview s upírem (1994)
Osudový dotek (2004)
... mrazivý, to je to slovo... z tohoto snímku prostě v pravém slova smyslu člověka mrazí. Možná že nácí hnidopichové by zde dokázali najít určité nesrovnalosti, ale celkově to dílu neubírá. A je to jeden z těch filmů, které můžete vidět několikrát, a místo aby vás omrzeli a uspali, nacházíte na něm pořád něco dalšího... A dojem ve vás zanechá na několik dalších dnů...