Poslední recenze (39)
Kosmonaut z Čech (2024)
Absolutně nechápu, kde to bere tolik hvězdiček. Je to tupá a prázdná banalita, která se snazí působit dojmem, že něco sděluje, ale přitom je to "čaj" uvařený z x-krát vymáchaných sáčků. Jako milovník sci-fi nedokážu pochopit, že z tak úžasně bohaté zásobárny nápadů, které kvanta sci-fi knih poskytují, se zfilmuje podprůměrný příběh a ten se na plátně ještě více potopí.
Pozůstalí (2014) (seriál)
Chytře vymyšlené, jak se všechny nitky proplétají a věci do sebe zapadají. Už první série je výborná - a to má hlavní nářez teprve přijít. Druhá série je už bomba a ve třetí, která trochu klame tělem, vše zaklapne. Tenhle seriál mě fakt dostal.
Pán času - Zvíře z hvězd (2023) (epizoda)
Tohle je na mě fakt moc. Jako skalní fanoušek jsem byl natěšen, že se na chvilku opět vrátí stará osvědčená dvojice. Ale o to větší zklamání mě čekalo. (DROBNÝ SPOILER) Děj pitomý, zvrat ohledně Meepa zcela očekávaný hned od jeho prvního objevení na obrazovce. A závěr? Totálně až k magmatu rozm.dané geologické podloží Londýna se vrátí během pár vteřin do naprostého normálu? A existenci Londýna zachrání to, že je někdo sexuálně binární!? (KONEC SPOILERU) Sorry, tohle už fakt nedávám. P.S. Doctora si pouštím opakovaně, mnohé díly jsem viděl fakt spoustukrát, tenhle mě nikterak neláká, abych se k němu ještě někdy vrátil.