Poslední recenze (32)
Furiosa: Sága Šíleného Maxe (2024)
Kde dějově a postavově kulhá Mad Max: Fury Road, tam ho nahrazuje Furiosa a naopak. Oproti Fury Road tento film se zaměřuje víc na děj a více na postavy, oproti šílené jízdě, která byla Fury road. A otázka je, co je lepší. Záleží samozřejmě na člověku, ale já jako akčně poháněný člověk musím uznat, že Fury Road je lepší film, ne o moc, ale lepší film to prostě je. Akce a Hudba jsou i v tomto díle špičkové. Občas film pokulhával ve fázování filmu, jinak špička akční i hudební. Solidních 8/10 těším se na další projekty ze stejného světa.
Hlasy mrtvých (2023)
Docela originální nápad na horor a taky dobře použitý, střídají špatné efekty a CGI. Samozřejmě nemůžeme zapomenout na to, že jakmile se postava objeví v Hororu, zahazuje všechnu logiku a smysl přemýšlet do odpadkového koše, jinak by to nebyla žádná sranda. Film má na horor v pohodě atmosféru, hudbu i herecké výkony. Příběh je důvod proč ty 3 hvězdy, směrem který ten příběh vede je super, ale špatné efekty a nelogické chování postav to hodně podkopávají. Bohužel, není to na úrovni Majáku, či Čarodejnice. 6 z 10.
The Walking Dead: The Ones Who Live (2024) (seriál)
Po velkém zklamání, které se nazývá The Walking Dead S11 jsem se držel zpátky. Ať už to bylo Dead City, či Daryl Spinoff, ale k tomuhle mě něco táhlo. Nejspíš to bude tím, že poslední epizoda Ricka Grimes v deváté sérii je podle mého jedna z nejlepších a Rick byl vždy oblíbencem u mé maličkosti. Seriál dokázal zakomponovat Ricka a Michonne zpátky k sobě a dokonce na trochu nesmysluplné místo. Chemie mezi Rickem a Michonne se nezměnila, furt je perfektní, stejně jak byla v originálním seriálu. Seriál zvládl vybudovat i zajímavého záporáka, sice s motivací, která nedává smysl, ale když se zavřou obě oči dá se to pochopit. Jsem si jistý že bude pokračování, minimálně v jiném seriálu a pokud ano tak se na to budu těšit. (Stále si myslím že Rickův příběh měl skončit na tom mostě) 7,5 z 10.