Recenze (213)
Taxi 3 (2003)
Asi moj najneoblubenejsi diel, samozrejme ze auto pekne, vykonne, efektne..Marion drza a sarmantna ako vzdy,Samy este sarmantnejsi;) ..ale co viac??
Velmi nebezpečné známosti (1999)
Aj napriek zjavnemu skeptizmu ludi, ja sa priklanam k jednoznacne pozitivnym rekaciam. Mozno dej nebol az taky inteligentny, resp ten namet, no spracovanie bolo fajn, hudba perfektna, dalo sa aj na co-to pozerat. 5 slabych.
Pokání (2007)
Absolutne top film..Od pointy, hercov, hudby, spracovania, kamery, soundtracku, este aj farba hlasov trebars Keiry bola..sofistikovana..Neviem inak..