Recenze (363)
Protivný sprostý holky (2004)
Taková normální "neuplnědebilní" komedie s Lindsay a Rachel...lehký nadprůměr.
Stínové komando (1997) (TV film)
:) ... dal žralokovi do tlamy granát ... jupíí
Sestra v akci 2: Znovu v černém hábitu (1993)
Aaaaaa! Zpívající negři.
Černočerná tma (2000)
Riddick je prostě drsňák v jakýmkoliv filmu, a ačkoliv se mi Riddick: Kronika temna líbil možná o trochu víc, tohle má svou typickou atmosféra a pár lekacích scén navíc.
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
Ale vždyť ono je to strašně trapný, tak proč to má 72%?
Afro Samurai (2007) (seriál)
Stylové....
Jú jú hakušo (1992) (seriál)
Já to anime prostě nesnesu, pardon.
Wrestler (2008)
Paráda. Nejdřív jsem se zdráhal si film vůbec pustit, mé obavy se však ukázaly jako liché. Mickey je prostě roztomilej, Rachel Wood hezká a Marisa sexy. Aronofsky asi nikdy nenatočí průměrný nebo podprůměrný film. Wrestler je po dlouhé době film, po kterém mám takovej ten "divnej pocit" a jsem nadšenej z odvedené práce. Navíc poslední scéna má atmosféru, že by se dala krájet...celkem jasných 5*.
Ďábelská svůdnost (2006) (seriál)
Erotická telenovela, při které když už koněčně dojde na mrdací nebo svlíkací scény tak je to strašná nuda. Ta jedna hvězdička je jen tak preventivně na námět.
Černá bible - Série 1 (2001) (série)
Porno...ale anime.