Oblíbené filmy (10)
Čekej do tmy (1967)
Tohle mě naprosto rozsekalo! Geniální psychologický dílo s úžasně nechutným Arkinem a "bezbrannou" Hepburn. 100%
Spider-Man 2 (2004)
Cesta do hlubin študákovy/superhrdinovy duše. Prostě geniální.
Prázdniny v Římě (1953)
Závěrečná scéna ticha, kdy se na sebe oba hlavní představitelé dívají, patří mezi nejlepší scény kinematografie vůbec. Vynikající Peck a nadpozemský výkon mladé Hepburn!!!
Stáhni mě do pekla (2009)
Sam Raimi je zpátky. Po nevydařeném Spider-Manovi 3 se vrací se žánrem, který je mu k srdci asi nejblíže. Pokračuje tak ve stopách své slavné horrorové série Evil Dead. Sam a jeho bratr Ivan spolu napsali opravdu velice dobrý příběh o dívce, kterou proklela stará čarodějnice.Docela prosté, ale parádní filmová podívaná,jelikož se jedná vlastně o horrorovou komedii. Co může být pro fanoušky tohoto žánru lepší, než se opravdu bát, ale přitom se i pobavit. Právě navodit divákovi pocit hrůzy jde Samovi opravdu asi nejlépe ze všech režisérů. Zásluhu má na tom i mistrovská horrorová hubda pana Christophera Younga. V tomto spojení je film opravdovou lahůdkou i pro fanoušky jiného žánru, než je tento. Nebojím se tento film označit za jeden z nejlepších horrorů poslední doby.
Serenity (2005)
BRAVO!!!
Poslední samuraj (2003)
Úžasné válečné drama, které jasně dokázalo, že Tom Cruise není stvořený pouze pro roli Ethana Hunta.
Papírový měsíc (1973)
Naprosto dokonalý film.
Tanec s vlky (1990)
Prostě nádherný film. Knižní předlohu jsem četl a směle mohu prohlásit, že film je stejně tak dobrý. Dvakrát jsem viděl prodlouženou, čtyřhodinovou verzi a stejně jsem se nenudil. Nejlepší Costnerův film!!!