Oblíbené seriály (6)
Útěk z vězení (2005)
Všechny díly jsem doslova zhltal.....Nebylo dne, kdy bych neviděl alespoň dva díly této výborné série.....Propracované, strhující, dokonalé.....100%
Simpsonovi (1989)
Žádný kometář nemůže vystihnout to,co Simpsonovi jsou.......prostě pro ně bych dal ne 5*,ale rovnou 6*
Přátelé (1994)
Spartakus (2010)
Po skončení první série musím konstatovat, že lepší seriál(nepočítám ty komediální), jsem neviděl, a jeslti nebude další řada, bude to obrovská škoda. Historická akční podívaná, míšenec 300 s Gladiátorem, pár velice dobrých herců v hlavních rolích a máme tu kulervoucí podívanou, na kterou se nazapomíná!
Spartakus: Bohové arény (2011)
Po shlédnutí šestého dílu nemůžu jinak než udělit 5 hvězd.