Recenze (87)
Predátoři (2010)
Velmi vydareny navrat k 80tkam uz tam chybal len Arny a bolo by to kompletne! Super a pokracovanie je na ceste sudiac podla konca :-)
Souboj Titánů (1981)
nie je o com pecka a na svoju dobu brutal pecka!
Souboj Titánů (2010)
davam 5 jednoducho za to ze aj stare suboje titanov sa mi pacili a tie nove nicim nezaostali proste dostali novy kabat a zachovali si to dobre zo starych!
Povolení zabíjet (1989)
slabsi hlavny predstavitel ale bond super ...
Zlaté oko (1995)
je to bond ako ma byt ...
Rec 2 (2009)
v pohodke pokracovanie trosku sa mi to zdalo slabsie ako jednotka ale asi preto ze jednotku som zhltol a od dvojky som cakal prilis vela ale nesklamala a je to super hororik!
Pád do tmy 2 (2009)
supa ak sa vam pacila jednotka tak berte vsetkymi styrmi ak nie tak nic lebo dvojka je zrovnatelna s jednotkou a nadvazuje ...
Nezvratný osud 4 (2009)
jednoznacne najslabsia cast, ale da sa to pozriet aj ked efekty uz pokulhavaju a ani o originalnosti sa neda hovorit trosku scary movie ale ako vravim da sa na to juknut ...
Mrtvý sníh (2009)
mne sa to pacilo zaciatok vcelku vazny potom trosku komedia ale je to spravene vkusne a na nic sa to nehra ... odporucam horrorovym fandom neodporucam chudakom co v tom budu hladat nominaciu na oscara!
Pacifik (2010) (seriál)
tak nalejme si cisteho vina! ja davam 5 pretoze som fanda vojnovych filmov a nepochybujem o tom ze to bude pecka! dovolim si komentovat aj tych co komentovali doteraz ... je ubohe ze ste to este nevideli a uz tu vypisujete ako sa vam to nepacilo apod. celosvetovo to ma premieru 15.3.2010 a videli sme zatial jedine ukazky! ak teda nie ste uplni vojnovi fanusikovia tak nechapem ako si dovolite tu motat hlavy ludom ... uboziaci!