Recenze (87)
Pokoj v duši (2009)
celkom fajn filmik aj ked na oscara to asi nebude :-) ocenujem ze to nebolo z 2 svetovej a o zidoch alebo o komunistickych casoch ako vacsina ceskoslovenskych filmov! no je to filmik na jedno pohodove pozretie dal by som **** ale ako spravny slovak davam ***** :-)
Odsouzeni k boji (2007)
perfektny vojnovy film zalozeny na realnosti, je treba sa zamysliet ...
Lví král (1994)
jednoznacne najlepsia disneyovka vsetkych cias ...
Já, robot (2004)
proste sci fi supa k smithovi sa tieto filmy hodia ale neskutocne spolu s ja legenda su to velmi vydarene filmiky!
Yes Man (2008)
JIma mam rad ale toto naozaj nie!!!! Je to velmi slabucke a ked odhliadnem od nezaujimaveho pribehu tak som cakal aspon zachvat smiechu na Jimovi ale ani ten sa nekonal az na jednu scenu ale to je na komediu naozaj malo!
Saw 5 (2008)
No tak to mi je luto ale musim sa pridat k ostatnym a aj ja pohanit tuto inak mnou velmi obdiuvovanu seriu :-( uz je toho naozaj moc a ono by to az tak nevadilo ale muselo by to byt niecim originalne a to zial nie je!!! druha hviezda len za to ze saw mam rad ...
JCVD (2008)
absolutne super odvedena robota jean je borec dokazoval to v akcnych snimkoch a dokazal to aj teraz ked posadil na zadok vsetkych kritikov a aj tych co ho odsudzovali do zatratenia!!!!! tak otvorte usta a vitajte v novom svete jeana clauda van dammeho ....
Austrálie (2008)
Pearl HArbor trocha inak ... ale hej celkom sa to dalo ak mate prave citove rozpolozenie a chut na film, ktory nie je nicim prevratny ale da sa na to juknut tak berte! Ako hovorim nic prevratne sa nekona ale je to celkom pekne natocene, sice budete vediet dej stale cca 20 minut dopredu ale ved o to predsa nejde.
Neuvěřitelný Hulk (2008)
Ale hej vcelku fun super akcne sceny a film zhltnete ako malinu a o to predsa ide v kazdom pripade jeden z tych podarenejsich comicsovych uletov, ked to porovnam s prostoduchym a nicim zaujmavym spidermanom je to o 300 percent lepsie!
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Velmi podarene! Originalna vizualizacia a niekto sa mozno aj nieco nauci z historie :-)