Oblíbené seriály (6)
Městečko Twin Peaks (1990)
Ajťáci (2006)
Black Books (2000)
Comeback (2008)
Simpsonovi (1989)
Dexter (2006)
Výtečná záležitost. První tři série tedu určitě. Teď mám po čtvrté a tam musím přiznat trochu rozpaky. Přilo mi to celé tak nějak násilně překombinované, ale zároveň dost průhledné. No ale uvidíme do "konce" chybí dvě série, a už se nemůžu dočkat. Tahle noc je onou nocí!