Recenze (45)
Král (2019)
'You wanted peace, did you not? This is how peace is forged. It is forged in victory.'
Joker (2019)
Snad poprvy mi nestaci 5 hvezdickova stupnice. Kdo nezazil nepochopi. Is it just me, or is it getting crazier out there?// I just don’t want to feel so bad anymore.// The worst part of having a mental illness is people expect you to behave as if you don’t.// You just ask the same questions every week. “How’s your job? Are you having any negative thoughts?” All I have are negative thoughts.
Nepřátelé (2017)
Vybornej film, bohuzel si myslim, ze bude strasne nedocenenej. Naprosto famozni a bezchybny Christian Bale. Deprese je z toho filmu citit na sto honu a je podtrzena vybornou hudbou. Understand this: When we lay our heads down here, we're all prisoners.
Sniper: Special Ops (2016)
Bóóóže to byl zase sranec. Vepřová hlava Stevie celej film buď sedí na prdeli nebo ochcává "Táliby" ze střechy. Půlku filmu 4 inteligenti řeší jak z nějaký pískárny dostat uvízlej konvoj - oh wait - jeden náklaďák, kterej převáží tři krabičky, jeden kanystr a do toho nějakou pipku s panenkou. Nejlepší je ale stejně konec, kdy super komando totálně převeze dědka/velitele tamní populace Talibanu, která ale s opravdovým Talibanem má společnýho asi tolik co Seagal a dobrej film. -Are you really good as they say? Every once in a while!- JouJou
Carrie (2013)
Další film u kterého příliš nerozumím tomu nízkému hodnocení. Co se mě osobně týče, tak tento remake je mnohem povedenější než původní film. Julianne Moore svojí roli sehrála výtečně a podle mého názoru o třídu lépe než představitelka v původním díle. Pokud jde o postavu samotné Carrie tak Chloe jí zahrála skvěle.
Plán útěku (2013)
Kačer, Kopřivka, Kuřátko, Louisa a dokonce i Ray....ti všichni dávají ránu jako vegetariáni. :-)
Sinister (2012)
Po hodně dlouhé době film u kterého jsem cítíl mrazení od začátku do konce a lekačky splnily svůj účel. 8mm "upoutávky" dodávají filmu ještě hutnější atmosféru, obzvláště extended cuty. Vřele doporučuji já i Mr. Boogie!
Lidská stonožka 2 (2011)
Tady už končí opravdu veškerá legrace. Opravdu netuším co ta zvrhlá bytost hodlá zakomponovat do 3. dílu.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Who's next, Rambo? - My shoe is bigger than this car! - This thing belongs to museum.We all do! Prostě paráda od začátku do konce.
Skeleton Man (2004) (TV film)
U svatýho Joa, jamka na jeden úder jak by řekl Kazatel z Vodního světa, aneb jak sestřelit šípem helikoptéru střelou do rotoru. BTW ten paskvil co hrál v pozadí musel skládat opravdovej retard i když ono těch duševně narušenejch lidí by se v tomle "filmu" našlo přehršle. Ty jdi přes kopce, já jdu údolím! /-----/ Když to dýchá dokážu to zabít!......o minutu později Rambice o hlavu kratší po zásahu jakýmsi "kladivem" ne mečem!