Recenze (205)
Wing Commander (1999)
Tohle bylo docela dobrý .
Clarksonova farma (2021) (seriál)
Ty vole je to divný, ale baví mě to. P.S. respekt všem farmářům za všechny ty hovno, co musejí snášet.
Teď vaří šéf! (2014) (pořad)
To je lepší šéfe
Šéf na grilu (2011) (pořad)
Nic moc šéfe
Koko ve varu (2023) (pořad)
Hateři zkurvený :(
Star Trek VIII: První kontakt (1996)
To je ono. Takhle si představuju dobrodružství Hvězdné flotily. Ne nějaké plkání a halucinace z třetího patra jako v předchozím filmu. Dávám plnej počet, pže jsem v to ani nedoufal. Rozhodně pochvala za speciální efekty.
Star Trek VII: Generace (1994)
No jako zahájení nové generace ságy jsem si horší začátek nemohl představit. Nuda.
Star Trek VI: Neobjevená země (1991)
Kapitán kérka a zcela průměrné scifi.
Star Trek IV: Cesta domů (1986)
Kapitán Krk a jeho lapálie s primitivní a paranoidní....... velrybou, aby zachránili planetu před MEGAdoutníkem. (ne velryby mám rád). Pokud to vnímáte jako komedii, tak OK. Ale jinak to moc nechápu. Prostě Hvězdná štreka.
Král džungle (1997)
Nostalgie. Fasuje plnej počet, protože když si jako kluk vzpomenu jak to pobavilo mého otce, nemůžu jinak.