Poslední recenze (6)
Texaský masakr motorovou pilou (1974)
Vynikající a po právu kultovní film. Surový, naturalistický a i bez extrémního množství krve nebo vnitřností vcelku nechutný. I po 50 letech je to pořád vynikající horror, i když své mouchy rozhodně má. Většina vražd je zbytečně uspěchaná, některé scény se táhnou až moc dlouho, některé nedávají moc smysl a některé působí vysloveně komicky, ale 80% filmu je naprosto vynikajících. Za pozornost stojí na svou dobu a rozpočet hezké efekty, fantastická kamera a nepřítomnost hudby.
Menu (2022)
Klasický námět se skupinou poměrně zajímavých postav v jedné místnosti a houstnoucí atmosférou, okořeněný o, pro mě osobně, extrémně zajímavé prostředí fine dining a profesionální kuchařiny. Herecké výkony jsou tu naprosto vynikající snad od všech. *MILD SPOILER* První 2/3 filmu jsou rozhodně ty lepší. Ke konci jsem byl čím dál zvědavější k čemu to celé spěje a co je pointou, jen aby se ukázalo že k ničemu a žádná hlubší pointa v tom není, což bylo dost velké zklamání. 3,5/5
Přízraky v Benátkách (2023)
Výborný film u kterého jsem se maximálně bavil. Srovnatelný s Vraždou v Orient expresu a drasticky lepší než Smrt na Nilu. Výborná hororová atmosféra a zajímavý námět, kdy Poirot spíš než vraždu vyšetřuje vlastní příčetnost. Jedinou vadou na kráse je uspěchaný a trochu předvídatelný konec. 8,5/10