Recenze (273)
Pupendo (2003)
7/10
Duch ve stroji (2017)
Očekávání nízká, ale překvapivě jsem se nenudil. 7/10
Zbrusu Nový zákon (2015)
7/10
Sherlock (2010) (seriál)
Paráda. Po Sherlockově "moderním" pojetí ve filmu jsem si se seriálem dával dost na čas, ale vidím, že jsem se bál zbytečně. Zasazení do současnosti je více než v pořádku. Sherlock s Watsonem nejsou akční hrdinové. Nechybí neodmyslitelná všudypřítomná dedukce. Výborné dialogy, dobře obsazená ústřední dvojice, šíleného Moriartyho a také smyslné Irene Adler.
Osm hrozných (2015)
Bohužel slabší Tarantino.. ale i tak 7/10
Česká soda (1998)
Některý fóry super, ale celkově dost nevyrovnané.. 7/10
Kingsman: Tajná služba (2014)
zábavná akce až skoro komedie.. hlavně ty akční scény (začáteční pub, kostel, finále) byly pecka
Ant-Man (2015)
7/10
Na hraně zítřka (2014)
Like, i když na 5* to pro mne prostě není.. "Repetetivnost" sice není až tak originální, ale prostě pořád baví.. a Emily ta role fakt sedla :)
Kód Enigmy (2014)
8/10 - místy až moc na city diváka, ale dobře natočeno a výborně obsazeno.