Poslední recenze (20)
Naprostí začátečníci (2023) (seriál)
Tak já nevím. Nemám tomu objektivně vůbec co vytknout, je to vizuálně příjemně, dobře zahrané, má to atmosféru, ale mám z toho jaksi vlažný pocit, nebavil mě ani první díl, ani ten druhý a tím jsem skončila. Žádná zvědavost, co bude dál. Když to srovnám třeba s žánrově podobným seriálem Normální lidi, kde se toho děje snad ještě mnohem míň, tak ten funguje, osud hlavních postav mě zajímal, motivoval k dalšímu dílu. Tady to není, prostě vůbec nic. Škoda.
Adikts (2024) (seriál)
Barevná absudritka, prolínající několik filmových žánrů, včetně dystopické odbočky (bohužel slepé), co mě bavila od začátku až do konce, protože mi hned došlo, že to nelze brát moc vážně. Pikantní téma drog a psychedelik, skvělé výrazné postavy, hutná atmosféra, opravdu komické situace a vtipné dialogy. Jednu hvězdu sundávám jen za několik málo slabších scén. Jako celek ale kvalitní zážitek, jako zatím celá tvorba Adama Sedláka. Víc takových seriálů!
Hastrman (2018)
Karel Dobrý má hutné charisma, ten jediný co celé táhl. Jinak atmosféra nových českých pohádek a ty mě opravdu už mnoho let nebaví, pár hloupoučkých scén, pro danou dobu nereálné dialogy a vztahy, hvězdu za to, že to nebylo až tak strašné, abych to nedokoukala a za sympaticky desktruktivní ne-happyendový konec.