Oblíbené filmy (10)
VALL-I (2008)
Co jen dodat k Wall-Emu, když je to pro mě ten nejúžasnější, nejdojemnější, nejromantičtější prostě nejkrásnější animák ze všech animáků?
Pokání (2007)
Pokání ve mě zanechalo dlouhotrvající stopu. Jaký by to byl film bez toho šokujícího konce? Jen stěží jsem se v kině bránila slzám a dojetí. P.S. Kniha mě nadchla jen o malinko víc.
Monstrum (2008)
Pro mě zatím nejlepší akční sci-fi mysteriózní triller!
Já, legenda (2007)
Dokonalý trik (2006)
Forrest Gump (1994)
Co dodat? Forrestova máma měla pravdu. " Pro hlupáka každý hloupý!" (Proč není na prvním místě??)
Osudový dotek (2004)
Tento film ve mě zanechal osudový dotek...
Střihoruký Edward (1990)
Střihorukého Edwarda jsem jako mála viděla snad 100x a líbí se mi pořád stejně. Až za několik let jsem se dozvěděla, že Edwarda hrál Johnny Deep, ale co se tím mění? Vůbec nic! Kláním se vám pane Burtone za tak dojemný příběh o bytosti, která se chovala mnohem líp než ostatní lidé.
Schindlerův seznam (1993)
Schindlerův seznam je tak bolestně krásný jako příběh pana Nicholase G. Wintona. Tito dva pánové si zaslouží za svůj čin hlubokou poklonu. Smekám také panu Spielbergovi za odvahu natočit film s touto tématikou.