Recenze (4 089)
Spojenectví rysů (2010) (TV film)
Technická stránka klasicky hulíkovsky úžasná, ale tiež sa prikláňam k tomu, že z filmu cítiť naťahovanie stopáže. Stále sa na to dobre pozerá, ale už to nie je také úderné, ako mohlo byť. Celkom ma zaujalo, že za štátne peniaze a za spolupráce z STV vznikol film, ktorý otvorene hovorí o poľovníckom pytliačení na chránené živočíchy. Štvrtá hviezdička predovšetkým za nevtieravé emócie...
Společné Vánoce (2007)
Niektoré černošské komódie sú príliš prepálené. Táto nie. A s atmosférou Vianoc všade naokolo som bol skrátka namäko. Finálne tanečky mohli skrátiť, ale bol som dojatý, aj som sa zasmial. Švédska rodinná bláznivina DETI NOSÍ SANTA je lepším filmom (hlavne vďaka dotiahnutiu vetkých dejových línií), no Rodinné Vianoce jej občas sympaticky šliapu na päty...
Spolek machrů (2002)
Dá sa na to pozerať, aj keď je to "len" klasická teen záležitosť zo strednej. Chápem, že niekde (v USA? v Kanade?) môže byť téma o niečo zaujímavejšia ako u nás, kde deti s ťahákmi vlastne vyrastajú...
Správci osudu (2011)
Veľmi príjemné prekvapenie. Nie je to síce ďalší POČIATOK ani SMRTIHLAV, ale ako netradičný romantický film je to skvelé. Subžáner light sci-fi má svoju ikonu. Veľmi dobré herecké obsadenie, skvelá hudba, sviežo natočené (predovšetkým zo začiatku sa tvorcovia vyhli klišé vďaka nevtieravému humoru). Philip K. Dick bol doteraz spracovaný buď temne (BLADE RUNNER, MINORITY REPORT), šialene (TOTAL RECALL, TEMNÝ OBRAZ) alebo zle (VÝPLATA, NEXT). Aj preto je skvelé, že sa konečne podaril "normálny" film, ktorý temnú zápletku netlačí zbytočne do popredia...
Správná dvojka II (1998)
Tento druh nevtieravého a úderného humoru ma dostal. Moje úplné uspokojenie je možno spôsobené aj tym, že nič takéto som nečakal ani vo sne... Skvelé iskrenie (nesexuálneho charakteru :)) medzi hlavnými predstaviteľmi ma jednoducho odrovnalo...
Správní chlapi (2016)
Predovšetkým ide o to, že Správni chlapi sú komédia. Nie v štýle Zbraní, nie v štýle Skauta. Skrátka buddy komédia. Ale dobrá komédia a lepšie zvládnutá než KISS KISS BANG BANG. A i keď môžme frfľať na menej náročnú zábavu, buďme úprimní - ak nerátame tretiu kung-fu-krimi RUŠNÚ HODINU, tak v rámci danéhu subžánra sme v poslednej dekáde dostali serióznu kvalitu len v podobe 2 GUNS, čo tiež nebolo pre každého. Takže príjemný návrat do scenáristickej minulosti v peknom vizuálnom retro balení...
Spy Game (2001)
Kto nebude očakávať akčný film (ako ho propagujú) a nevadí mu pomalé rozprávanie a skladanie príbehu, bude sa baviť. Dodržiavanie všetkých pravidiel hry, dobrí herci, finále napínavé ako rázporok teenagera...
Srážka s mimozemšťanem (2011)
E.T. konečne prišiel o výsadu najroztomilejšieho emzáka. Je to síce trochu jednoduché, ale má to tú správnu geekovskú atmosféru a humor (rovnako ako ZOMBIELAND). Nedosahuje kvalít JEDNOTKY PRÍLIŠ RÝCHLEHO NASADENIA, ale ak sa zameriate na detaily, môžete sa slušne baviť. Fanúšikovský film pre fanúšikov... FANBOYS sú o trochu lepší...
Srdce v Atlantidě (2001)
Veľmi nenápadný film, z ktorého však kingovská atmosféra doslova dýcha. Pomalé, príjemné a zvláštne mrazivé...
Srdcová sedma (1998)
Veľmi dobrá akože romantika. Takéto hry s príbehom mám rád a táto je navyše ladená trochu "temnejšie" a vie vyvolať aj emócie...