Recenze (1 052)
Narcos - Season 1 (2015) (série)
Tak tohle má koule od začátku do konce, PB byl král šňupáků a tenhle seriál to krásně vykresluje, jde do detailů a hloubky, jo uvidíme co další řada. 5/95%
Nebezpečná laskavost (2018)
jednu za aničku, jinak zoufale se táhnoucí nudáá
Vážení přátelé, ano (1989)
tenhle film zachránila plejáda českosloveských herců, jinak nic moc
Kukačka v temném lese (1984)
Nácek v podání Tabakova je fakt hodně vostrej
Saturnin (1994)
seriál je prostě lepší, narvat do stopáže vše prostě nejde
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023)
Takovej rádoby otvírák k tomu co už známe, no jo no ale je to celý divný, to vysvětlení vzniku her a atd., je samo o sobě v pořádku, ale ta dýlka tomu dala řádnej kopanec do zadečku, a některý jsou hezký, ale spousta postav který zapadnou tak rychle jak začaly, mno a to je právě ten nesmysl kterej všechno kazí, herci taky nic moc, ono v dnešní idiot době se to dalo čekat a jak se píše v mé jedné oblíbené knize, ...a bude hůř, za snahu 2/45%
Zakletá jeskyně (2022)
jednu za nádherné scenérie, jinak opět hrůza s děsem
Stážista (2015)
robert exeluje a vlastně díky němu se dle mně hetvejka zmáčkla a dokázala, že hrát umí
Renegátka Nell (2024) (seriál)
tak tohle je fakt už nad nebo spíš pod srajdou toho největšího typu, provaz by měli ti tvůrci dostat jen za zneužití toho slovního pojmu
Hledá se Michael (2023)
je to celkově divný, co se týká přírody tak v poho, ale ty deb.lní dialogy a hlavně oslava adrenalinu, já prostě horolezce nechápu, pokořit něco co je neživé je samo o sobě pitomost, prim v tomhle dokumentu ale hrají hlavně prachy , takže 1 za tu přírodu