Recenze (369)
Cesta do zatracení (2002)
jemna americka gansterka s trosku nafuknutym koncom.
Imigranti (2009)
Amerika robi vsetko pre to aby ju vsetci nenavidelii...
Hodina pravdy - Černobyl - nultá hodina (2004) (epizoda)
Strasidelne mrazivy dokument o poslednej noci stvrteho jadroveho reaktora Cernobylskej elektrarne.
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Blazniva akcna komedia so Simonom Peggom, ktory sa ani neda brat vazne, skvele som sa pobavil.
Norimberk (2000) (TV film)
Neviem do akej miery je tento film identicky so skutocnostou, ale mne sa velmi pacil, mozno to znie zvratene ale na konci mi bolo Alberta Speera celkom luto.
Noční jezdci (1981)
Tomuto hovorim hviezdne obsadenie, naozaj velmi dobra drama z medzivojnoveho obdobia.
Bláznovství (2008)
Uz davno som nezazil take prijemne pocity pri filme. Velmi silne a emotivne a myslim, ze nedocenene.
Stalingrad (1993)
Smutne preslavena bitka o Stalingrad naturalne zobrazena z pohladu nemeckych vojakov.
Nezvaný host (2007)
Ani sa necudujem, ze Ameriku nema nikto rad...
Moon (2009)
Prijemne sci-fi s trochou sentimentu. Nemam rad filmy s tak malym poctom hercov, ale tu mi to vobec nevadilo.