Recenze (369)
Michael Clayton (2007)
Zo zaciatku trosku zdlhave a nejasne, ale ku koncu nechybala potrebna gradacia a rozuzlenie.
Precious (2009)
Taka celkom "normalna" americka rodinna idylka.
Casino (1995)
Neskutocne dlhe, skratit o hodinu a dam 5 hviezd.
...a spravedlnost pro všechny (1979)
Clovek az pocas filmu zisti, ze nazov je vskutku dobra ironia.
Odpočítávání (2010)
Naozaj velmi putavy miestami az psycho thriller.
Tři dny ke svobodě (2010)
Clovek ani nevie ako lahko sa moze dostat do basy. Vyborne spracovany thriller.
Mafiáni (1990)
Miestami dost zdlhave, ale inak cistokrvna mafian story.
Vetřelci vs. Predátor 2 (2007)
Tak ako som bol z jednotky AVPecka milo prekvapeny tak som z dvojky velmi sklamany.
Vetřelec vs. Predátor (2004)
Ja som bol milo prekvapeny, cakal som, ze to bude nudne a ze sa nic nove nedozviem, ale opak bol pravdou.
O smyslu života (2009)
Vcelku dobra romanticka komedia o spisovatelovi, ktorý nenavidi svoju knihu.