Oblíbené filmy (10)
Mechanický pomeranč (1971)
Skrytá identita (2006)
Úžasný film? Maybe yes... Maybe not... Maybe go fuck yourself... . Ačkoliv se rozhodně nejedná o nejlepší dílo Martina Scorseseho, tak na žebříčku oblíbenosti tohoto filmového mistra u mě figuruje na prvním místě. Neotřesitelně
Osvícení (1980)
Matrix (1999)
Hodnocení pod 4* naprosto nechápu. Jestli po lidstvu zůstane nějaký kinematografický odkaz, tak jím bude Matrix.
Potomci lidí (2006)
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Děkuji za takový film. Jeden z největších filmových zážitků v mém životě. Nejlepší film o lásce.
Temný rytíř (2008)
Díky těmto filmům má kinematografie jako taková smysl.
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Sedm (1995)
Nejlepší krimi-thriller všech dob. Překonat ho může snad jedině ... Fincher?
Klub rváčů (1999)
Mechanický pomeranč devadesátých let. Všechny narážky na konzumní život společnosti nutí člověka se zamyslet nad vlastním životem a myslím si, že hodně lidí po shlédnutí filmu, chtělo být Tylerem a založit svůj vlastní "klub".