Recenze (36)
Avicii: True Stories (2017)
Proč se na to vůbec koukám? Já vím, sem citovej masochista, tohle je na mě moc. Vždyť i to břicho mě bolelo spolu s ním. Tolik bolesti, klid a odpočinek má až teď, dobrou Time..
Life (2015)
Opravdu jsem chtěla, aby se mi film líbil, ale nešlo to. Bylo to podivné, rozpačité a nudné. Tři hvězdy za Danea, nula za Pattinsona, moje averze vůči němu je obrovská :D
Valerian a město tisíce planet (2017)
Nečekala jsem od toho nic, a přesto jsem zklamaná. Tohle oběma hercům prostě nesedlo. Nebylo to uvěřitelný, nudila jsem se. Stále čekám po Kill Your Darlings na další wow snímek s Danem DeHaanem, ale tenhle bude zapomenut.
Taboo - Episode 1 (2017) (epizoda)
Nemůžu jinak, už po shlédnutí prvního dílu tenhle seriál miluju, z 99% kvůli Hardymu. Tohle mu prostě sedí.
Zbav se svých miláčků (2013)
Skvělé. Naprosto mě to ohromilo a potěšilo. O tom jiskření a zapálení v jejich očích se mi bude zdát. Výborní herci, Dane DeHaan se mi vryl hluboko do paměti.
Sherlock: Přízračná nevěsta (2016) (TV film)
Napínavé, velice napínavé, první polovina filmu s až hororovou atmosférou, ale posléze to napětí rychle odezní, a konec filmu a celková pointa úplně vyšumí. I tak to byla dobrá podívaná.
Very Good Girls (2013)
Takové filmy mám strašně ráda. Přirozené, osobní, romantické. Plus tyhle dvě herečky jsou mi sympatičtější čím dál tím víc.
Trable o Vánocích (2015)
Výborný snímek pro tento předvánoční čas. Náramně jsem se v tom pusto prázdném kino sále bavila :) a vlastně i odpočinula od těch přeplněných obchodních domů. Nejvíc mě dostala dějová linie mezi Joyem a Eleanor :)
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Miluju na tom úplně všechno. Moje krevní skupina. Cillian byl pro tuhle roli stvořený. A Tom Hardy je jen třešnička na dortu.
Legendy zločinu (2015)
U filmu s Hardym nemůžu být objektivní. Je to bůh. Já ho žeru. Pět hvězdiček.